Firma POINTPRINT Rafał Kowalczyk
| Adres | UL. JANA KOCHANOWSKIEGO 2014, PL-01-864, WARSZAWA | |
| Województwo | mazowieckie | |
| Telefon |
|
|
| Adres e-mail |
|
| Ocena | |||
| Główna działalnośc | Wykonywanie pozostałych specjalistycznych robót budowlanych w zakresie budowy budynków | ||
| Numery rachunków bankowych |
PL35 1910 1048 2255 0458 1963 0001
|
Działalność PKD:
Firma POINTPRINT RAFAŁ KOWALCZYK została założona 2014-02-03 i obecnie mieści się przy UL. JANA KOCHANOWSKIEGO 2014, PL-01-864, WARSZAWA. Główna działalność firmy to specjalistyczne roboty budowlane budynków. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują wykonywanie pozostałych specjalistycznych robót budowlanych w zakresie budowy budynków, wynajem i dzierżawa samochodów osobowych i lekkich pojazdów silnikowych, w tym motocykli, pośrednictwo w sprzedaży detalicznej wyspecjalizowanej, transport drogowy pasażerski rozkładowy, transport pasażerski na żądanie pojazdem z kierowcą i inne. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie POINTPRINT Rafał Kowalczyk (REGON 14705618500000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.

