Zarząd firmy POGORZELSKI TOMASZ TOP-CAR - TOMASZ POGORZELSKI, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza TOMASZ POGORZELSKI (CEIDG)
TOMASZ POGORZELSKI prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą POGORZELSKI TOMASZ TOP-CAR, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1998-05-20 i ma swoją siedzibę pod adresem GEN. WŁADYSŁAWA ANDERSA 20, PL-08-300, SOKOŁÓW PODLASKI. Główny zakres działalności TOMASZ POGORZELSKI to Sprzedaż hurtowa i detaliczna samochodów osobowych i furgonetek (PKD główne: 45.11.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż hurtowa i detaliczna pozostałych pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż hurtowa części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż detaliczna części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż hurtowa drewna, materiałów budowlanych i wyposażenia sanitarnego, sprzedaż hurtowa wyrobów metalowych oraz sprzętu i dodatkowego wyposażenia hydraulicznego i grzejnego i inne. NIP POGORZELSKI TOMASZ TOP-CAR: 8231289200. REGON POGORZELSKI TOMASZ TOP-CAR: 14138902300000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się TOMASZ POGORZELSKI
Więcej informacji o POGORZELSKI TOMASZ TOP-CAR
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
BMW Neue Klasse: Przyszłość zaczyna się od nowa
BMW wraca do nazwy, która sześć dekad temu zmieniła wszystko. Neue Klasse tak kiedyś jak i dziś ma do wykonania trudne zadanie.
Meva Energy ma 40 mln EUR na gazyfikację biomasy
Szwedzka spółka Meva Energy pozyskała 40 mln EUR z Europejskiego Banku Inwestycyjnego. Przeznaczy je na rozwój instalacji przetwarzających biomasę, w tym pierwszej w Polsce jednostki dla fabryki
Wills Innovation stworzy narzędzie analizujące treści influencerów
Formative, wehikuł firmowany przez Pawła Dobosza, zainwestował 2 mln zł w agencję marketingową Wills Innovation. Pieniądze przyspieszą prace nad narzędziem do analizy aktywności twórców internetowych