Zarząd firmy Podlaskie Zrzeszenie Producentów Bydła - Borkowski Andrzej Wojciech, prezes zarządu
Borkowski Andrzej Wojciech jest w zarządzie KRS PODLASKIE ZRZESZENIE PRODUCENTÓW BYDŁA
Poza prowadzeniem własnej działalności gospodarczej Borkowski Andrzej Wojciech jest również w zarządzie PODLASKIE ZRZESZENIE PRODUCENTÓW BYDŁA, która została założona 2020-02-28 i ma siedzibę przy UL. ALEKSANDRY OGIŃSKIEJ 17, PL-08-125, SUCHOŻEBRY. KRS PODLASKIE ZRZESZENIE PRODUCENTÓW BYDŁA zajmuje się chów i hodowla pozostałego bydła i bawołów. Przedsiębiorstwo zajmuje się następującymi działaniami: chów i hodowla bydła mlecznego, działalność usługowa wspomagająca chów i hodowlę zwierząt gospodarskich, przetwarzanie i konserwowanie mięsa, z wyłączeniem mięsa z drobiu, działalność agentów zajmujących się sprzedażą płodów rolnych, żywych zwierząt, surowców dla przemysłu tekstylnego i półproduktów, sprzedaż hurtowa żywych zwierząt i inne. NIP PODLASKIE ZRZESZENIE PRODUCENTÓW BYDŁA: 8212667322. REGON PODLASKIE ZRZESZENIE PRODUCENTÓW BYDŁA: 38567628800000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Borkowski Andrzej Wojciech
Pozostali członkowie zarządu
Tomasz Jan Zawadzki | wiceprezes zarządu |
Więcej informacji o PODLASKIE ZRZESZENIE PRODUCENTÓW BYDŁA
Źródło informacji: Dane z Krajowego Rejestru Sądowego oraz dane przedstawiciela firmy, jeśli istnieją. Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Wealthon szybciej ściągnie należności dzięki arbitrażowi
Polski fintech, działający od 2018 r., nawiązał współpracę z platformą Ultima Ratio. Dzięki temu chce przyspieszyć proces odzyskiwania pieniędzy od klientów zalegających ze spłatą.

Private debt złapie wiatr w żagle. Impuls dadzą fuzje i przejęcia
Polska odpowiada za 85 proc. transakcji private debt w regionie Europy Środkowej, a według prognoz Baker McKenzie rynek ten wzrośnie dwukrotnie w ciągu pięciu lat. Do ożywienia przyczyni się seria

Polskie firmy przegrywają z niemieckimi w wyścigu AI
Tylko 8 proc. menedżerów w Polsce uważa, że ich firmy mają systemy zintegrowane z technologią AI i kompetencje do jej wdrożenia. W niemieckich przedsiębiorstwach ten odsetek wynosi aż 41 proc.