Firma Pm Investment Group Napert, Soszyński
Ocena | |||
Główna działalnośc | Sprzedaż hurtowa pozostałych artykułów użytku domowego |
Numery rachunków bankowych |
PL14 1750 0009 0000 0000 3845 3068
PL22 1750 0009 0000 0000 3868 1068
PL27 1600 1462 1080 2238 2000 0002
PL55 1750 0009 0000 0000 3845 3106 PL67 1750 0009 0000 0000 3845 3084 PL70 1750 0009 0000 0000 3992 4617 PL79 1750 0009 0000 0000 3868 1109 |
Patenty | 0 aktywnych patentów Więcej › |
Działalność PKD:
Firma PM INVESTMENT GROUP NAPERT, SOSZYŃSKI została założona 2014-09-16 i obecnie mieści się przy UL. PODKOWY 18, PL-04-937, WARSZAWA. Główna działalność firmy to sprzedaż hurtowa artykułów użytku domowego. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują produkcja gier i zabawek, przetwarzanie danych i hostingowe, sprzedaż detaliczna poza siecią sklepową, sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana, sprzęt transportowy, niesklasyfikowany gdzie indziej. Zgodnie z najnowszym wpisem w Krajowym Rejestrze Sądowym, obecne zarządzenie spółki obejmuje 2 osoba(y). Ostatnia aktualizacja w Krajowym Rejestrze Sądowym została zarejestrowana 2025-06-29.
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Pm Investment Group Napert, Soszyński (REGON 14742359000000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutajWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.