Zarząd firmy Płuciennik Tadeusz Sklep Wielobranżowy - Tadeusz PŁUCIENNIK, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Tadeusz PŁUCIENNIK (CEIDG)
Tadeusz PŁUCIENNIK prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą PŁUCIENNIK TADEUSZ SKLEP WIELOBRANŻOWY, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1990-12-27 i ma swoją siedzibę pod adresem PL. PLAC NARUTOWICZA 4, PL-47-150, LEŚNICA. Główny zakres działalności Tadeusz PŁUCIENNIK to Sprzedaż detaliczna pozostałych nowych wyrobów prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach (PKD główne: 47.78.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: pozostałe drukowanie, sprzedaż detaliczna wyrobów tekstylnych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna drobnych wyrobów metalowych, farb i szkła prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna dywanów, chodników i innych pokryć podłogowych oraz pokryć ściennych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna elektrycznego sprzętu gospodarstwa domowego prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach i inne. NIP PŁUCIENNIK TADEUSZ SKLEP WIELOBRANŻOWY: 7561004766. REGON PŁUCIENNIK TADEUSZ SKLEP WIELOBRANŻOWY: 53084097100000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Tadeusz PŁUCIENNIK
Więcej informacji o PŁUCIENNIK TADEUSZ SKLEP WIELOBRANŻOWY
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Cztery spółki PGZ dostaną 3 mld zł
Jelcz, PIT-Radwar, WZU i ZM Tarnów - to firmy z PGZ, które otrzymają dotacje na rozwój. Pieniądze pozwolą przygotować się m.in. do wejścia w program Narew.

Bez wizji nie ma przedsiębiorczości
Rada Dialogu Społecznego (RDS) jako ustawowa platforma dialogu w Polsce po dekadzie istnienia zastygła na poziomie decyzyjności niewiele większej od zera.

Inwestycje napędzają ożywienie w przemyśle, a konsument jeszcze śpi
Solidny wzrost produkcji przemysłowej w Polsce jest napędzany przez transformację energetyczną i cyfrową. Natomiast produkcja na rzecz konsumenta, oprócz żywności, wygląda wciąż słabo.