Zarząd firmy PLAYGREEN MACIEJ ORGAL - MACIEJ ORGAL, przedsiębiorca
Działalność firmy została zawieszona od 2021-03-26
Działalność gospodarcza MACIEJ ORGAL (CEIDG)
MACIEJ ORGAL prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą PLAYGREEN MACIEJ ORGAL, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2012-01-05 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. REMBIELIŃSKA 2013, PL-03-352, WARSZAWA. Główny zakres działalności MACIEJ ORGAL to Sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub internet (PKD główne: 47.91.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: pozostała działalność usługowa w zakresie informacji, gdzie indziej niesklasyfikowana, sprzedaż detaliczna artykułów używanych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna żywności, napojów i wyrobów tytoniowych prowadzona na straganach i targowiskach, sprzedaż detaliczna pozostałych wyrobów prowadzona na straganach i targowiskach, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona poza siecią sklepową, straganami i targowiskami i inne. NIP PLAYGREEN MACIEJ ORGAL: 5242727487. REGON PLAYGREEN MACIEJ ORGAL: 14594417700000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się MACIEJ ORGAL
Więcej informacji o PLAYGREEN MACIEJ ORGAL
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
BMW Neue Klasse: Przyszłość zaczyna się od nowa
BMW wraca do nazwy, która sześć dekad temu zmieniła wszystko. Neue Klasse tak kiedyś jak i dziś ma do wykonania trudne zadanie.
Meva Energy ma 40 mln EUR od EBI na gazyfikację biomasy. Pierwsza instalacja w Polsce powstanie dla IKEA
Szwedzka spółka Meva Energy pozyskała 40 mln EUR z Europejskiego Banku Inwestycyjnego. Przeznaczy je na rozwój instalacji przetwarzających biomasę, w tym pierwszej w Polsce jednostki dla fabryki
Wills Innovation ma pieniądze na analizę treści influencerów
Formative, wehikuł firmowany przez Pawła Dobosza, zainwestował 2 mln zł w agencję marketingową Wills Innovation. Pieniądze przyspieszą prace nad narzędziem do analizy aktywności twórców internetowych