Zarząd firmy PLAY PRZEMYSŁAW SUCHOŻEBRSKI - PRZEMYSŁAW SUCHOŻEBRSKI, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza PRZEMYSŁAW SUCHOŻEBRSKI (CEIDG)
PRZEMYSŁAW SUCHOŻEBRSKI prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą PLAY PRZEMYSŁAW SUCHOŻEBRSKI, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2008-10-22 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. DWORCOWA 2036, PL-05-500, PIASECZNO. Główny zakres działalności PRZEMYSŁAW SUCHOŻEBRSKI to Sprzedaż detaliczna wyrobów tytoniowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach (PKD główne: 47.26.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach z przewagą żywności, napojów i wyrobów tytoniowych, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna napojów alkoholowych i bezalkoholowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, kupno i sprzedaż nieruchomości na własny rachunek, wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi i inne. NIP PLAY PRZEMYSŁAW SUCHOŻEBRSKI: 1181539647. REGON PLAY PRZEMYSŁAW SUCHOŻEBRSKI: 017415736.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się PRZEMYSŁAW SUCHOŻEBRSKI
Więcej informacji o PLAY PRZEMYSŁAW SUCHOŻEBRSKI
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
To warto wiedzieć przed sesją na GPW 17 IX 2025
Dziesięć rzeczy, które warto wiedzieć przed rozpoczęciem sesji na GPW. Informacje ze spółek, analizy i rekomendacje.

Decyzja Fed, rewolucja w Nepalu i prywatyzacja PFR Ventures
Amerykański Fed obniży dziś stopy co prawdopodobnie osłabi dolara, w Nepalu rewolucja pokolenia Z obaliła rząd i ustanowiła nowy, a PFR Ventures planuje sprywatyzować rynek Venture Capital i Private

Prawdziwy sukces nie liczy zer
Co jest dla ciebie miarą wymarzonej kariery: miejsce na liście najbogatszych, przestronny gabinet czy uśmiech klienta?