Zarząd firmy PLAST-MOT TOMASZ SZYMKIEWICZ - TOMASZ SZYMKIEWICZ, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza TOMASZ SZYMKIEWICZ (CEIDG)
TOMASZ SZYMKIEWICZ prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą PLAST-MOT TOMASZ SZYMKIEWICZ, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2009-02-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. OGRODOWA 125, PL-62-081, PRZEŹMIEROWO. Główny zakres działalności TOMASZ SZYMKIEWICZ to Konserwacja i naprawa pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli (PKD główne: 45.20.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: produkcja pozostałych wyrobów z gumy, sprzedaż hurtowa i detaliczna pozostałych pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż hurtowa części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż detaliczna części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż hurtowa i detaliczna motocykli, ich naprawa i konserwacja oraz sprzedaż hurtowa i detaliczna części i akcesoriów do nich. NIP PLAST-MOT TOMASZ SZYMKIEWICZ: 7861372474. REGON PLAST-MOT TOMASZ SZYMKIEWICZ: 30102887600000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się TOMASZ SZYMKIEWICZ
Więcej informacji o PLAST-MOT TOMASZ SZYMKIEWICZ
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
To warto wiedzieć przed sesją na GPW 5 XII 2025
Dziesięć rzeczy, które warto wiedzieć przed rozpoczęciem sesji na GPW. Informacje ze spółek, analizy i rekomendacje.
Noble Securities: Orlen i KGHM potanieją. Warto zerknąć na 33 inne spółki
Noble Securities uważa, że 2026 będzie na GPW rokiem konsolidacji. Są jednak spółki, które zyskają na obniżkach stóp procentowych albo są po prostu zbyt nisko wycenione jak na poprawę wyników, która
Przewoźnikom kolejowym grozi zwrot miliardów z Unii. Jak wykorzystać dotacje na pociągi bez ryzyka?
Firmy przygotowują się do konkursu CUPT na warte 1,5 mld zł dofinansowanie UE na tabor. Mogą jednak mieć problem z rozliczeniem dotacji z tego i innych programów unijnych. Za kilka lat Bruksela może