Firma PJ MARKETING INTERNETOWY Piotr Jędrasik
Ocena | |||
Główna działalnośc | Działalność agencji reklamowych |
Numery rachunków bankowych |
PL68 1140 2004 0000 3602 7715 6945
|
Działalność PKD:
Firma PJ MARKETING INTERNETOWY PIOTR JĘDRASIK została założona 2017-10-05 i obecnie mieści się przy UL. OGRODNIKÓW 92, PL-95-030, STARA GADKA. Główna działalność firmy to usługi reklamowe. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują naprawa artykułów użytkowych, naprawa komputerów i urządzeń, przetwarzanie danych i hostingowe, sprzedaż agd w sklepach specjalistycznych, sprzedaż części samochodowych, sprzedaż detaliczna poza siecią sklepową, sprzedaż hurtowa i detaliczna pojazdów, sprzedaż pozostałych towarów w sklepach, telekomunikacja bezprzewodowa, usługi związane z oprogramowaniem, zagospodarowanie terenów zieleni, zwierzęta i produkty zwierzęce. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie PJ MARKETING INTERNETOWY Piotr Jędrasik (REGON 36845253000000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Czas inwestycji i ekspansji
Politycy trochę chętniej słuchają biznesu, ale sielanki nie ma. Przedsiębiorcy stawiają na rozwój międzynarodowy, a w kraju pilnie potrzeba inwestycji w innowacje. To wnioski z Forum Ekonomicznego w

Inwestycja Maspeksu w wino będzie procentować
Polski potentat spożywczy od lat budował biznes w Rumunii, a teraz za ponad 700 mln zł powiększył się tam o Purcari, lidera rynku wina. Cel – alkoholowa dominacja w Europie Środkowej.

Era węgla przeminęła z wiatrem i słońcem
W Polsce energia z paneli słonecznych kosztuje dziś 42 proc. mniej niż pięć lat temu, a z farm wiatrowych 69 proc. mniej niż ponad dekadę temu. To nie ideologia napędza transformację energetyczną,