Zarząd firmy Piotr Zaziąbło -KARCZMA DUNAJEC,WILLA KINGA - Piotr Zaziąbło, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Piotr Zaziąbło (CEIDG)
Piotr Zaziąbło prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą PIOTR ZAZIĄBŁO -KARCZMA DUNAJEC,WILLA KINGA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1996-01-01 i ma swoją siedzibę pod adresem JANA III SOBIESKIEGO 3, PL-34-450, KROŚCIENKO NAD DUNAJCEM. Główny zakres działalności Piotr Zaziąbło to Restauracje i inne stałe placówki gastronomiczne (PKD główne: 56.10.A). Pozostałe obszary działalności obejmują: ruchome placówki gastronomiczne, działalność wesołych miasteczek i parków rozrywki, wynajem i dzierżawa maszyn i urządzeń rolniczych, wypożyczanie i dzierżawa sprzętu rekreacyjnego i sportowego, wynajem i dzierżawa pozostałych pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli i inne. NIP PIOTR ZAZIĄBŁO -KARCZMA DUNAJEC,WILLA KINGA: 7351011257. REGON PIOTR ZAZIĄBŁO -KARCZMA DUNAJEC,WILLA KINGA: 492877124.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Piotr Zaziąbło
Więcej informacji o PIOTR ZAZIĄBŁO -KARCZMA DUNAJEC,WILLA KINGA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby