Firma PIOTR SYMONOWICZ POLSKIE CENTRUM DORĘCZENIOWE PETEROX
Adres | UL. JULIUSZA SŁOWACKIEGO 128/132, PL-97-300, PIOTRKÓW TRYBUNALSKI | |
Województwo | łódzkie | |
Adres e-mail |
![]() |
Ocena | |||
Główna działalnośc | Pozostała działalność pocztowa i kurierska |
Numery rachunków bankowych |
PL83 1140 2017 0000 4802 1111 8942
|
Działalność PKD:
Firma PIOTR SYMONOWICZ POLSKIE CENTRUM DORĘCZENIOWE PETEROX została założona 2006-06-08 i obecnie mieści się przy UL. JULIUSZA SŁOWACKIEGO 128/132, PL-97-300, PIOTRKÓW TRYBUNALSKI. Główna działalność firmy to pozostała działalność pocztowa i kurierska. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują administracyjna obsługa biura, kupno i sprzedaż nieruchomości, pośrednictwo pieniężne, pozaszkolne formy edukacji, rozbiórka i przygotowanie terenu, sprzedaż hurtowa i detaliczna pojazdów, transport drogowy towarów i przeprowadzki, tłumaczenia, usługi związane z rynkiem nieruchomości, usługi związane ze sportem, wspomagające ubezpieczenia, wynajem i zarządzanie nieruchomościami. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie PIOTR SYMONOWICZ POLSKIE CENTRUM DORĘCZENIOWE PETEROX (REGON 59230631200000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.