Zarząd firmy PIOTR STEFAŃSKI AGENCJA ARTYSTYCZNO-REKLAMOWA ARTEVADE - PIOTR STEFAŃSKI, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza PIOTR STEFAŃSKI (CEIDG)
PIOTR STEFAŃSKI prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą PIOTR STEFAŃSKI AGENCJA ARTYSTYCZNO-REKLAMOWA ARTEVADE, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2012-03-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. STAROWIEJSKA 107, PL-26-085, KOSTOMŁOTY DRUGIE. Główny zakres działalności PIOTR STEFAŃSKI to Działalność agencji reklamowych (PKD główne: 73.11.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: pośrednictwo w sprzedaży miejsca na cele reklamowe w pozostałych mediach, działalność związana z grami losowymi i zakładami wzajemnymi, działalność ogrodów botanicznych i zoologicznych oraz obszarów i obiektów ochrony przyrody, działalność historycznych miejsc i budynków oraz podobnych atrakcji turystycznych, działalność obiektów kulturalnych i inne. NIP PIOTR STEFAŃSKI AGENCJA ARTYSTYCZNO-REKLAMOWA ARTEVADE: 9591560102. REGON PIOTR STEFAŃSKI AGENCJA ARTYSTYCZNO-REKLAMOWA ARTEVADE: 26059039400000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się PIOTR STEFAŃSKI
Więcej informacji o PIOTR STEFAŃSKI AGENCJA ARTYSTYCZNO-REKLAMOWA ARTEVADE
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.