Zarząd firmy PIOTR SKRZYPCZYŃSKI METRONTECHPRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE - PIOTR SKRZYPCZYŃSKI, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza PIOTR SKRZYPCZYŃSKI (CEIDG)
PIOTR SKRZYPCZYŃSKI prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą PIOTR SKRZYPCZYŃSKI METRONTECHPRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1997-03-01 i ma swoją siedzibę pod adresem OSIEDLE JANA III SOBIESKIEGO 3624, PL-60-688, POZNAŃ. Główny zakres działalności PIOTR SKRZYPCZYŃSKI to Naprawa i konserwacja urządzeń elektrycznych (PKD główne: 33.14.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: wykonywanie pozostałych instalacji budowlanych, naprawa i konserwacja sprzętu (tele)komunikacyjnego, działalność ochroniarska w zakresie obsługi systemów bezpieczeństwa, działalność agentów i brokerów ubezpieczeniowych, pozostała działalność usługowa w zakresie technologii informatycznych i komputerowych i inne. NIP PIOTR SKRZYPCZYŃSKI METRONTECHPRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE: 9720427530. REGON PIOTR SKRZYPCZYŃSKI METRONTECHPRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE: 630866810.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się PIOTR SKRZYPCZYŃSKI
Więcej informacji o PIOTR SKRZYPCZYŃSKI METRONTECHPRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby