Zarząd firmy PIOTR SIEŃKO - HURTOWNIA SPOŻYWCZO-PRZEMYSŁOWA - Piotr Sieńko, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Piotr Sieńko (CEIDG)
Piotr Sieńko prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą PIOTR SIEŃKO - HURTOWNIA SPOŻYWCZO-PRZEMYSŁOWA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1998-07-08 i ma swoją siedzibę pod adresem KONFEDERACKA 12, PL-37-500, JAROSŁAW. Główny zakres działalności Piotr Sieńko to Sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach z przewagą żywności, napojów i wyrobów tytoniowych (PKD główne: 47.11.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: obróbka mechaniczna elementów metalowych, sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana, sprzedaż detaliczna drobnych wyrobów metalowych, farb i szkła prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna gier i zabawek prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna odzieży prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach i inne. NIP PIOTR SIEŃKO - HURTOWNIA SPOŻYWCZO-PRZEMYSŁOWA: 7921470230. REGON PIOTR SIEŃKO - HURTOWNIA SPOŻYWCZO-PRZEMYSŁOWA: 65088625600000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Piotr Sieńko
Więcej informacji o PIOTR SIEŃKO - HURTOWNIA SPOŻYWCZO-PRZEMYSŁOWA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.