Zarząd firmy Piotr Ryczkowski BAŚKA BAŚKA SKLEP ODZIEŻOWY - Piotr Ryczkowski, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Piotr Ryczkowski (CEIDG)
Piotr Ryczkowski prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą PIOTR RYCZKOWSKI BAŚKA BAŚKA SKLEP ODZIEŻOWY, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2022-11-02 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. NIEPODLEGŁOŚCI 901, PL-64-100, LESZNO. Główny zakres działalności Piotr Ryczkowski to Sprzedaż detaliczna wyrobów tekstylnych, odzieży i obuwia prowadzona na straganach i targowiskach (PKD główne: 47.82.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna wyrobów tekstylnych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna drobnych wyrobów metalowych, farb i szkła prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna dywanów, chodników i innych pokryć podłogowych oraz pokryć ściennych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna elektrycznego sprzętu gospodarstwa domowego prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach i inne. NIP PIOTR RYCZKOWSKI BAŚKA BAŚKA SKLEP ODZIEŻOWY: 6961027109. REGON PIOTR RYCZKOWSKI BAŚKA BAŚKA SKLEP ODZIEŻOWY: 41035183100000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Piotr Ryczkowski
Więcej informacji o PIOTR RYCZKOWSKI BAŚKA BAŚKA SKLEP ODZIEŻOWY
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
BMW Neue Klasse: Przyszłość zaczyna się od nowa
BMW wraca do nazwy, która sześć dekad temu zmieniła wszystko. Neue Klasse tak kiedyś jak i dziś ma do wykonania trudne zadanie.
Meva Energy ma 40 mln EUR od EBI na gazyfikację biomasy. Pierwsza instalacja w Polsce powstanie dla IKEA
Szwedzka spółka Meva Energy pozyskała 40 mln EUR z Europejskiego Banku Inwestycyjnego. Przeznaczy je na rozwój instalacji przetwarzających biomasę, w tym pierwszej w Polsce jednostki dla fabryki
Wills Innovation ma pieniądze na analizę treści influencerów
Formative, wehikuł firmowany przez Pawła Dobosza, zainwestował 2 mln zł w agencję marketingową Wills Innovation. Pieniądze przyspieszą prace nad narzędziem do analizy aktywności twórców internetowych