Zarząd firmy PIOTR RUSECKI I.FIRMA SZKOLENIOWO-USŁUGOWA PATRON sz II.FIRMA SZKOLENIOWO-USŁUGOWA PATRON - PIOTR RUSECKI, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza PIOTR RUSECKI (CEIDG)
PIOTR RUSECKI prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą PIOTR RUSECKI I.FIRMA SZKOLENIOWO-USŁUGOWA PATRON SZ II.FIRMA SZKOLENIOWO-USŁUGOWA PATRON, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1990-06-20 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. MIKOŁAJA KOPERNIKA 7A2, PL-32-020, WIELICZKA. Główny zakres działalności PIOTR RUSECKI to Działalność wspomagająca edukację (PKD główne: 85.60.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż hurtowa drewna, materiałów budowlanych i wyposażenia sanitarnego, sprzedaż detaliczna pozostałych nowych wyrobów prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona poza siecią sklepową, straganami i targowiskami, działalność taksówek osobowych, działalność w zakresie architektury i inne. NIP PIOTR RUSECKI I.FIRMA SZKOLENIOWO-USŁUGOWA PATRON SZ II.FIRMA SZKOLENIOWO-USŁUGOWA PATRON: 6831411105. REGON PIOTR RUSECKI I.FIRMA SZKOLENIOWO-USŁUGOWA PATRON SZ II.FIRMA SZKOLENIOWO-USŁUGOWA PATRON: 35007507600000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się PIOTR RUSECKI
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.