Zarząd firmy PIOTR PICHÓR KRAKOWSKI OŚRODEK PROMOCJI BIZNESU - PIOTR PICHÓR, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza PIOTR PICHÓR (CEIDG)
PIOTR PICHÓR prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą PIOTR PICHÓR KRAKOWSKI OŚRODEK PROMOCJI BIZNESU, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2007-08-22 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. KORNELA MAKUSZYŃSKIEGO 18, PL-31-752, KRAKÓW. Główny zakres działalności PIOTR PICHÓR to Sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub internet (PKD główne: 47.91.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna odzieży prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, pozostałe pozaszkolne formy edukacji, gdzie indziej niesklasyfikowane, pozostała działalność profesjonalna, naukowa i techniczna, gdzie indziej niesklasyfikowana, badanie rynku i opinii publicznej, pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania i inne. NIP PIOTR PICHÓR KRAKOWSKI OŚRODEK PROMOCJI BIZNESU: 6751270878. REGON PIOTR PICHÓR KRAKOWSKI OŚRODEK PROMOCJI BIZNESU: 12051964000000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się PIOTR PICHÓR
Więcej informacji o PIOTR PICHÓR KRAKOWSKI OŚRODEK PROMOCJI BIZNESU
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Wealthon szybciej ściągnie należności dzięki arbitrażowi
Polski fintech, działający od 2018 r., nawiązał współpracę z platformą Ultima Ratio. Dzięki temu chce przyspieszyć proces odzyskiwania pieniędzy od klientów zalegających ze spłatą.

Private debt złapie wiatr w żagle. Impuls dadzą fuzje i przejęcia
Polska odpowiada za 85 proc. transakcji private debt w regionie Europy Środkowej, a według prognoz Baker McKenzie rynek ten wzrośnie dwukrotnie w ciągu pięciu lat. Do ożywienia przyczyni się seria

Polskie firmy przegrywają z niemieckimi w wyścigu AI
Tylko 8 proc. menedżerów w Polsce uważa, że ich firmy mają systemy zintegrowane z technologią AI i kompetencje do jej wdrożenia. W niemieckich przedsiębiorstwach ten odsetek wynosi aż 41 proc.