Zarząd firmy PIOTR NOWICKI SKLEP ART.METALOWYCH ROLNIK - PIOTR NOWICKI, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza PIOTR NOWICKI (CEIDG)
PIOTR NOWICKI prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą PIOTR NOWICKI SKLEP ART.METALOWYCH ROLNIK, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2005-03-10 i ma swoją siedzibę pod adresem KĘTRZYŃSKIEGO 4, PL-11-500, GIŻYCKO. Główny zakres działalności PIOTR NOWICKI to Sprzedaż detaliczna drobnych wyrobów metalowych, farb i szkła prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach (PKD główne: 47.52.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż hurtowa wyrobów chemicznych, transport drogowy towarów, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona poza siecią sklepową, straganami i targowiskami, sprzedaż detaliczna pozostałych nowych wyrobów prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna odzieży prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach i inne. NIP PIOTR NOWICKI SKLEP ART.METALOWYCH ROLNIK: 8451718465. REGON PIOTR NOWICKI SKLEP ART.METALOWYCH ROLNIK: 28044610900000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się PIOTR NOWICKI
Więcej informacji o PIOTR NOWICKI SKLEP ART.METALOWYCH ROLNIK
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.