Zarząd firmy Piotr Nowicki I. B i P Nowicki (wspólnik spółki cywilnej) II. Pragmalog - Piotr Nowicki, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Piotr Nowicki (CEIDG)
Piotr Nowicki prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą PIOTR NOWICKI I. B I P NOWICKI (WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ) II. PRAGMALOG, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2009-02-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. PASAŻ PORTOWY 1A3, PL-11-500, GIŻYCKO. Główny zakres działalności Piotr Nowicki to Pozostała działalność usługowa w zakresie technologii informatycznych i komputerowych (PKD główne: 62.09.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: badania naukowe i prace rozwojowe w dziedzinie pozostałych nauk przyrodniczych i technicznych, fryzjerstwo i pozostałe zabiegi kosmetyczne, pozostała działalność w zakresie opieki zdrowotnej, gdzie indziej niesklasyfikowana, działalność paramedyczna, działalność fizjoterapeutyczna i inne. NIP PIOTR NOWICKI I. B I P NOWICKI (WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ) II. PRAGMALOG: 5861945503. REGON PIOTR NOWICKI I. B I P NOWICKI (WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ) II. PRAGMALOG: 22164311000000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Piotr Nowicki
Więcej informacji o PIOTR NOWICKI I. B I P NOWICKI (WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ) II. PRAGMALOG
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.