Zarząd firmy PIOTR NOWACKI Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowo-Handlowe CHEMIPACK - Piotr Nowacki, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Piotr Nowacki (CEIDG)
Piotr Nowacki prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą PIOTR NOWACKI PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWO-HANDLOWE CHEMIPACK, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1988-12-06 i ma swoją siedzibę pod adresem DŁUGA 22A, PL-05-822, MILANÓWEK. Główny zakres działalności Piotr Nowacki to Produkcja elementów elektronicznych (PKD główne: 26.11.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: produkcja mydła i detergentów, środków myjących i czyszczących, produkcja wyrobów kosmetycznych i toaletowych, produkcja opakowań z tworzyw sztucznych, produkcja elektronicznych obwodów drukowanych, produkcja pozostałego sprzętu elektrycznego i inne. NIP PIOTR NOWACKI PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWO-HANDLOWE CHEMIPACK: 5291008781. REGON PIOTR NOWACKI PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWO-HANDLOWE CHEMIPACK: 01717700100000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Piotr Nowacki
Więcej informacji o PIOTR NOWACKI PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWO-HANDLOWE CHEMIPACK
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.