Zarząd firmy PIOTR KURYLAK ŁÓDZKA AGENCJA KONCERTOWA - PIOTR KURYLAK, przedsiębiorca
Działalność firmy została zawieszona od 2025-06-01
Działalność gospodarcza PIOTR KURYLAK (CEIDG)
PIOTR KURYLAK prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą PIOTR KURYLAK ŁÓDZKA AGENCJA KONCERTOWA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1992-02-15 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. STANISŁAWA CZERNIKA 8158, PL-92-543, ŁÓDŹ. Główny zakres działalności PIOTR KURYLAK to Pozostała działalność wspomagająca działalność twórczą i działalność związaną z wystawianiem przedstawień artystycznych (PKD główne: 90.39.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna pojazdów silnikowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż detaliczna części i akcesoriów do pojazdów silnikowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż detaliczna pozostałych wyrobów prowadzona na straganach i targowiskach, transport drogowy towarów, pozostała działalność usługowa w zakresie rezerwacji, gdzie indziej niesklasyfikowana i inne. NIP PIOTR KURYLAK ŁÓDZKA AGENCJA KONCERTOWA: 7280129482. REGON PIOTR KURYLAK ŁÓDZKA AGENCJA KONCERTOWA: 470571193.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się PIOTR KURYLAK
Więcej informacji o PIOTR KURYLAK ŁÓDZKA AGENCJA KONCERTOWA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Rozwiąż quiz wiedzy razem z Inwestorem Wojtkiem
Inwestor Wojtek dzieli się doświadczeniami. Jest też naszym czytelnikiem, który raz w tygodniu rozwiązuje quiz wiedzy. Dołącz do zabawy i wygraj książkę, podpowiadając redakcji nowe tematy.

Afrykańska lekcja pokory
Arkadiusz Rochala, dyrektor generalny i wiceprezes Pluxee Polska, pochodzi z niewielkiego Brzegu i zwiedził już niemal wszystkie kontynenty. Podróże zmieniły jego sposób patrzenia na życie i

Ostatni cesarz mody
Słynny projektant był ikoną stylu, ale przede wszystkim przedsiębiorcą, który stworzył i przez pół wieku utrzymywał jedną z największych prywatnych firm w branży luksusowej. Wartość marki Giorgio