Firma PIOTR KACZYŃSKI, DPSdruk.pl, Agencja Reklamowa CONTACT
Ocena | |||
Główna działalnośc | Działalność agencji reklamowych |
Działalność PKD:
Firma PIOTR KACZYŃSKI, DPSDRUK.PL, AGENCJA REKLAMOWA CONTACT została założona 2018-03-05 i obecnie mieści się przy UL. MIKOŁAJA FIRLEJA 27, PL-82-300, ELBLĄG. Główna działalność firmy to usługi reklamowe. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują doradztwo związane z zarządzaniem, fotografia, naprawa pojazdów samochodowych, organizacja targów, wystaw i kongresów, poligrafia i drukarstwo, pozostała działalność profesjonalna, przetwarzanie danych i hostingowe, reprodukcja zapisanych nośników informacji, specjalistyczne projektowanie, tłumaczenia, usługi w zakresie informacji, usługi związane z filmami i nagraniami, usługi związane z oprogramowaniem, wydawanie książek i periodyków, wydawanie oprogramowania, wyroby z papieru i tektury, wyroby z porcelany i ceramiki. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie PIOTR KACZYŃSKI, DPSdruk.pl, Agencja Reklamowa CONTACT (REGON 17097044200000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Prawdziwy sukces nie liczy zer
Co jest dla ciebie miarą wymarzonej kariery: miejsce na liście najbogatszych, przestronny gabinet czy uśmiech klienta?

Faktoring liczy na mocne przyspieszenie
Polski rynek faktoringowy w ciągu ostatnich dziesięciu lat wzrósł aż pięciokrotnie. Perspektywy na kolejne lata też wyglądają obiecująco, tym bardziej, że lada chwila zacznie działać systemy wymiany

Bank Pocztowy zwiększa zysk i nie szuka nowego prezesa
W pierwszym półroczu wynik netto banku był prawie o jedną czwartą lepszy niż przed rokiem. Współpraca z pocztą pomaga pozyskiwać nowych klientów.