Firma Piotr Jaszczuk - Zadania specjalne
Ocena | |||
Główna działalnośc | Reklama poprzez środki masowego przekazu |
Działalność PKD:
Firma PIOTR JASZCZUK - ZADANIA SPECJALNE została założona 2018-09-13 i obecnie mieści się przy UL. STAWIGUDZKA 145, PL-10-687, JAROTY. Główna działalność firmy to usługi reklamowe. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują agencje informacyjne i dystrybucja treści, badanie rynku i opinii publicznej, doradztwo w informatyce i zarządzaniu, doradztwo związane z zarządzaniem, dzierżawa własności intelektualnej, fotografia, naprawa komputerów i urządzeń, organizacja targów, wystaw i kongresów, pośrednictwo usług indywidualnych, pośrednictwo w działalności gospodarczej, pośrednictwo w sprzedaży hurtowej, pozostała działalność profesjonalna, programowanie, przetwarzanie danych i hostingowe, public relations i komunikacja, specjalistyczne projektowanie, usługi w zakresie informacji, usługi związane z filmami i nagraniami, wspomaganie edukacji. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Piotr Jaszczuk - Zadania specjalne (REGON 38110283400000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Czy Polska potrzebuje REIT-ów?
O mocnych i słabych stronach tworzenia REIT-ów oraz ich wpływie na ceny nieruchomości opowiada Katarzyna Kopczewska z kancelarii Baker McKenzie.

Capitea formalnie kwestionuje raport NIK
Jedenastu twierdzeniom z raportu NIK zaprzecza dawny GetBack w piśmie wysłanym do sześciu podmiotów zaangażowanych w postępowanie układowe.

UOKiK kwestionuje promocje Biedronki
Urząd antymonopolowy postawił kolejne zarzuty największej sieci handlowej w Polsce. Tym razem chodzi o niejasne informowanie o cenach.