Zarząd firmy Piotr Jagodziński wspólnik spółki cywilnej EQUINOX - Piotr Jagodziński, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Piotr Jagodziński (CEIDG)
Piotr Jagodziński prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą PIOTR JAGODZIŃSKI WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ EQUINOX, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2022-02-28 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. HENRYKA SIENKIEWICZA 33, PL-25-005, KIELCE. Główny zakres działalności Piotr Jagodziński to Przygotowywanie i dostarczanie żywności dla odbiorców zewnętrznych (katering) (PKD główne: 56.21.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach z przewagą żywności, napojów i wyrobów tytoniowych, sprzedaż detaliczna napojów alkoholowych i bezalkoholowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, restauracje i inne stałe placówki gastronomiczne, ruchome placówki gastronomiczne, pozostała usługowa działalność gastronomiczna i inne. NIP PIOTR JAGODZIŃSKI WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ EQUINOX: 9590702149. REGON PIOTR JAGODZIŃSKI WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ EQUINOX: 36349782900000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Piotr Jagodziński
Więcej informacji o PIOTR JAGODZIŃSKI WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ EQUINOX
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
To warto wiedzieć przed sesją na GPW 5 XII 2025
Dziesięć rzeczy, które warto wiedzieć przed rozpoczęciem sesji na GPW. Informacje ze spółek, analizy i rekomendacje.
Noble Securities: Orlen i KGHM potanieją. Warto zerknąć na 33 inne spółki
Noble Securities uważa, że 2026 będzie na GPW rokiem konsolidacji. Są jednak spółki, które zyskają na obniżkach stóp procentowych albo są po prostu zbyt nisko wycenione jak na poprawę wyników, która
Przewoźnikom kolejowym grozi zwrot miliardów z Unii
Firmy przygotowują się do konkursu CUPT na warte 1,5 mld zł dofinansowanie UE na tabor. Mogą jednak mieć problem z rozliczeniem dotacji z tego i innych programów unijnych. Za kilka lat Bruksela może