Zarząd firmy PIOTR GRZYWNA KORNICK SERWIS - PIOTR GRZYWNA, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza PIOTR GRZYWNA (CEIDG)
PIOTR GRZYWNA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą PIOTR GRZYWNA KORNICK SERWIS, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2009-03-01 i ma swoją siedzibę pod adresem OS. OSIEDLE CENTRUM B 5, PL-31-927, KRAKÓW. Główny zakres działalności PIOTR GRZYWNA to Naprawa pozostałych artykułów użytku osobistego i domowego (PKD główne: 95.29.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: pozostały transport lądowy pasażerski, gdzie indziej niesklasyfikowany, sprzedaż detaliczna części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż hurtowa i detaliczna motocykli, ich naprawa i konserwacja oraz sprzedaż hurtowa i detaliczna części i akcesoriów do nich, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna sprzętu sportowego prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach i inne. NIP PIOTR GRZYWNA KORNICK SERWIS: 6782787967. REGON PIOTR GRZYWNA KORNICK SERWIS: 12085830700000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się PIOTR GRZYWNA
Więcej informacji o PIOTR GRZYWNA KORNICK SERWIS
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
To warto wiedzieć przed sesją na GPW 5 XII 2025
Dziesięć rzeczy, które warto wiedzieć przed rozpoczęciem sesji na GPW. Informacje ze spółek, analizy i rekomendacje.
Noble Securities: Orlen i KGHM potanieją. Warto zerknąć na 33 inne spółki
Noble Securities uważa, że 2026 będzie na GPW rokiem konsolidacji. Są jednak spółki, które zyskają na obniżkach stóp procentowych albo są po prostu zbyt nisko wycenione jak na poprawę wyników, która
Przewoźnikom kolejowym grozi zwrot miliardów z Unii. Jak wykorzystać dotacje na pociągi bez ryzyka?
Firmy przygotowują się do konkursu CUPT na warte 1,5 mld zł dofinansowanie UE na tabor. Mogą jednak mieć problem z rozliczeniem dotacji z tego i innych programów unijnych. Za kilka lat Bruksela może