Zarząd firmy PIOTR DOWEJKO - wspólnik spółki cywilnej: DOLOR - PIOTR DOWEJKO, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza PIOTR DOWEJKO (CEIDG)
PIOTR DOWEJKO prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą PIOTR DOWEJKO - WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ: DOLOR, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1998-02-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. BRUKOWA 11, PL-91-341, ŁÓDŹ. Główny zakres działalności PIOTR DOWEJKO to Sprzedaż hurtowa elektrycznych artykułów użytku domowego (PKD główne: 46.43.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna elektrycznego sprzętu gospodarstwa domowego prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, badanie rynku i opinii publicznej, pozostała działalność usługowa w zakresie informacji, gdzie indziej niesklasyfikowana, przetwarzanie danych; zarządzanie stronami internetowymi (hosting) i podobna działalność, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona poza siecią sklepową, straganami i targowiskami i inne. NIP PIOTR DOWEJKO - WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ: DOLOR: 9471238504. REGON PIOTR DOWEJKO - WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ: DOLOR: 47166893100000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się PIOTR DOWEJKO
Więcej informacji o PIOTR DOWEJKO - WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ: DOLOR
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
BMW Neue Klasse: Przyszłość zaczyna się od nowa
BMW wraca do nazwy, która sześć dekad temu zmieniła wszystko. Neue Klasse tak kiedyś jak i dziś ma do wykonania trudne zadanie.
Meva Energy ma 40 mln EUR na gazyfikację biomasy
Szwedzka spółka Meva Energy pozyskała 40 mln EUR z Europejskiego Banku Inwestycyjnego. Przeznaczy je na rozwój instalacji przetwarzających biomasę, w tym pierwszej w Polsce jednostki dla fabryki
Wills Innovation stworzy narzędzie analizujące treści influencerów
Formative, wehikuł firmowany przez Pawła Dobosza, zainwestował 2 mln zł w agencję marketingową Wills Innovation. Pieniądze przyspieszą prace nad narzędziem do analizy aktywności twórców internetowych