Zarząd firmy PIOTR BOGDANOWICZ GASTRO HOUSE Centrum Zaopatrzenia Hoteli i Gastronomii Piotr Bogdanowicz - PIOTR BOGDANOWICZ, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza PIOTR BOGDANOWICZ (CEIDG)
PIOTR BOGDANOWICZ prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą PIOTR BOGDANOWICZ GASTRO HOUSE CENTRUM ZAOPATRZENIA HOTELI I GASTRONOMII PIOTR BOGDANOWICZ, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2006-09-02 i ma swoją siedzibę pod adresem SMOCZA 2455, PL-00-250, WARSZAWA. Główny zakres działalności PIOTR BOGDANOWICZ to Pozostałe pozaszkolne formy edukacji, gdzie indziej niesklasyfikowane (PKD główne: 85.59.B). Pozostałe obszary działalności obejmują: wykończanie wyrobów włókienniczych, produkcja gotowych wyrobów tekstylnych, sprzedaż hurtowa wyrobów porcelanowych, ceramicznych i szklanych oraz środków czyszczących, sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana, sprzedaż detaliczna wyrobów tekstylnych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach i inne. NIP PIOTR BOGDANOWICZ GASTRO HOUSE CENTRUM ZAOPATRZENIA HOTELI I GASTRONOMII PIOTR BOGDANOWICZ: 5242281488. REGON PIOTR BOGDANOWICZ GASTRO HOUSE CENTRUM ZAOPATRZENIA HOTELI I GASTRONOMII PIOTR BOGDANOWICZ: 14065960900000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się PIOTR BOGDANOWICZ
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.