Zarząd firmy PIOTR BOCHEŃSKI METAL-PLAST WAŁBRZYCH BOCHEŃSKI PIOTR nazwa skrócona: METAL-PLAST - PIOTR BOCHEŃSKI, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza PIOTR BOCHEŃSKI (CEIDG)
PIOTR BOCHEŃSKI prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą PIOTR BOCHEŃSKI METAL-PLAST WAŁBRZYCH BOCHEŃSKI PIOTR NAZWA SKRÓCONA: METAL-PLAST, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1993-10-12 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. GEN. WŁADYSŁAWA ANDERSA 1395, PL-58-304, WAŁBRZYCH. Główny zakres działalności PIOTR BOCHEŃSKI to Sprzedaż detaliczna pozostałych wyrobów prowadzona na straganach i targowiskach (PKD główne: 47.89.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub internet, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona poza siecią sklepową, straganami i targowiskami, ruchome placówki gastronomiczne, wynajem i dzierżawa samochodów osobowych i furgonetek, wynajem i dzierżawa pozostałych pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli i inne. NIP PIOTR BOCHEŃSKI METAL-PLAST WAŁBRZYCH BOCHEŃSKI PIOTR NAZWA SKRÓCONA: METAL-PLAST: 8861260356. REGON PIOTR BOCHEŃSKI METAL-PLAST WAŁBRZYCH BOCHEŃSKI PIOTR NAZWA SKRÓCONA: METAL-PLAST: 89038359800000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się PIOTR BOCHEŃSKI
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Ubywa biur do wynajęcia w Warszawie. Czynsze zaczęły rosnąć
W tym roku więcej powierzchni biurowych będzie wycofanych z rynku niż powstanie nowych. W przyszłym deweloperzy jeszcze bardziej zwolnią. Dopiero w 2027 r. oddadzą do użytku większe budynki.

Europa Środkowa już nie błyszczy, Polska jeszcze tak
Kolejne kraje naszego regionu wpadają w stagnację, Polsce udaje się tego uniknąć. Co daje nam przewagę i czy da się ją utrzymać?

Polanex uszyje ekskluzywne koszule na swój rachunek
Własna marka i sklep internetowy mają pomóc jednej z najstarszych firm odzieżowych w Polsce w powrocie na modowy szczyt. Nadal będzie też pracować dla znanych światowych brandów.