Zarząd firmy PIOTR BĘCZKOWSKI PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE PS-TRANS - PIOTR BĘCZKOWSKI, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza PIOTR BĘCZKOWSKI (CEIDG)
PIOTR BĘCZKOWSKI prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą PIOTR BĘCZKOWSKI PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE PS-TRANS, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2007-04-02 i ma swoją siedzibę pod adresem AL.TYSIĄCLECIA 49, PL-05-820, PIASTÓW. Główny zakres działalności PIOTR BĘCZKOWSKI to Transport drogowy towarów (PKD główne: 49.41.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: zarządzanie nieruchomościami wykonywane na zlecenie, sprzedaż detaliczna odzieży prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna obuwia i wyrobów skórzanych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub internet, działalność usługowa związana z przeprowadzkami i inne. NIP PIOTR BĘCZKOWSKI PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE PS-TRANS: 5341922097. REGON PIOTR BĘCZKOWSKI PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE PS-TRANS: 14091835300000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się PIOTR BĘCZKOWSKI
Więcej informacji o PIOTR BĘCZKOWSKI PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE PS-TRANS
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.