Zarząd firmy PION Usługi Geodezyjne i Kartograficzne JOANNA MACH - JOANNA MACH, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza JOANNA MACH (CEIDG)
JOANNA MACH prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą PION USŁUGI GEODEZYJNE I KARTOGRAFICZNE JOANNA MACH, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2012-07-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. MALINOWA 92, PL-39-120, SĘDZISZÓW MAŁOPOLSKI. Główny zakres działalności JOANNA MACH to Działalność w zakresie inżynierii i związane z nią doradztwo techniczne (PKD główne: 71.12.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: działalność usługowa związana z przygotowywaniem do druku, introligatorstwo i podobne usługi, sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub internet, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona poza siecią sklepową, straganami i targowiskami, wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi i inne. NIP PION USŁUGI GEODEZYJNE I KARTOGRAFICZNE JOANNA MACH: 8181575233. REGON PION USŁUGI GEODEZYJNE I KARTOGRAFICZNE JOANNA MACH: 18086273300000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się JOANNA MACH
Więcej informacji o PION USŁUGI GEODEZYJNE I KARTOGRAFICZNE JOANNA MACH
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Afrykański lider rynku karmy dla zwierząt wchodzi do Polski
Montego Pet Nutrition, największy niezależny producent karmy dla zwierząt w Afryce, debiutuje nad Wisłą we współpracy z Milton Group. Stawia na rosnący segment superpremium. Z Polski chce podbić
Portfel Xeliona na prowadzeniu. Od początku roku zarobił 29 proc.
W rankingu portfeli funduszy doszło do przetasowań. Kamil Cisowski z DI Xelion powrócił na szczyt, a jego sukces napędził fundusz Quercus Silver, który zapewnił mu znaczący wzrost stopy zwrotu.
Automarket rzuca wyzwanie Otomoto
Dzisiaj Automarket.pl jest 40 razy mniejszy niż lider rynku handlu samochodami w sieci. Za dwa lata chce mieć co najmniej połowę liczby ofert na Otomoto. Na czym będzie zarabiać? Nie na ogłoszeniach