Sprawozdania finansowe Pinus
Dane bilansowe PINUS
|
ROK
|
||
|---|---|---|
| Aktywa razem | 21 561 043,43 | 19 402 057,14 |
| A. Aktywa trwałe | 10 300 074,57 | 9 521 272,28 |
| B. Aktywa obrotowe | 11 260 968,86 | 9 880 784,86 |
| C. Należne wpłaty na kapitał (fundusz) podstawowy | - | - |
| D. Udziały (akcje) własne | - | - |
| Pasywa razem | 21 561 043,43 | 19 402 057,14 |
| A. Kapitał (fundusz) własny | 10 666 408,40 | 10 996 323,06 |
| B. Zobowiązania i rezerwy na zobowiązania | 10 894 635,03 | 8 405 734,08 |
| I. Zobowiązania długoterminowe | 1 550 000,00 | 800 000,00 |
| II. Zobowiązania krótkoterminowe | 7 930 229,64 | 6 539 916,01 |
- Aktywa trwałe - Majątek posiadany na dłuższy okres, zazwyczaj dłuższy niż rok, np. nieruchomości, maszyny.
- Aktywa obrotowe - Majątek planowany do zużycia lub sprzedaży w ciągu roku, np. zapasy, należności, środki pieniężne.
- Kapitał własny - Wartość netto majątku przedsiębiorstwa, będąca różnicą między aktywami a zobowiązaniami.
- Zobowiązania długoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w okresie dłuższym niż rok, np. kredyty, obligacje.
- Zobowiązania krótkoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w ciągu roku, np. zobowiązania wobec dostawców, krótkoterminowe kredyty.
- Kapitał rezerwowy - Część kapitału własnego odkładana na określone cele, np. pokrycie strat, rozwój działalności.
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Banki nie dostaną ustawowego wsparcia w kwestii WIBOR-u
Sądy, banki i ich klienci czekają na wyrok TSUE w sprawie możliwości unieważnienia umowy kredytowej opartej na stawce WIBOR. Na ustawę, która miałaby ograniczyć ryzyko rozlania się problemu na cały
Upadłość HREIT i BDC Development coraz bardziej prawdopodobna
Przebywający w areszcie Michał Sapota, prezes HREIT, ma dodatkowe powody do zmartwień. Sąd w Łodzi oddalił jego wniosek o sanację spółki Apartamenty Tuwima i ogłosił jej bankructwo. A decyzja sądu w
Doradca prezydenta: da się obniżyć deficyt w budżecie
Skutki prezydenckiego weta do ustaw podwyższających podatki nie będą decydujące dla poziomu deficytu finansów publicznych. Rząd może ograniczać deficyt, zwiększając dochody w inny sposób - ocenia