Sprawozdania finansowe Pimar Piotr Machula, Grzegorz Machula, Antonina Machula
Dane bilansowe PIMAR PIOTR MACHULA, GRZEGORZ MACHULA, ANTONINA MACHULA
|
ROK
|
||||||
|---|---|---|---|---|---|---|
| Aktywa razem | 2 637 163,03 | 3 156 450,71 | 2 600 159,15 | 3 980 795,04 | 4 655 866,06 | 3 811 477,85 |
| A. Aktywa trwałe | 44 351,21 | 128 991,63 | 123 673,75 | 105 965,87 | 145 583,85 | 133 413,88 |
| B. Aktywa obrotowe | 2 592 811,82 | 3 027 459,08 | 2 476 485,40 | 3 874 829,17 | 4 510 282,21 | 3 678 063,97 |
| C. Należne wpłaty na kapitał (fundusz) podstawowy | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 |
| D. Udziały (akcje) własne | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 |
| Pasywa razem | 2 637 163,03 | 3 156 450,71 | 2 600 159,15 | 3 980 795,04 | 4 655 866,06 | 3 811 477,85 |
| A. Kapitał (fundusz) własny | 485 575,80 | 485 575,80 | 485 575,80 | 485 575,80 | 485 575,80 | 485 575,80 |
| B. Zobowiązania i rezerwy na zobowiązania | 2 151 587,23 | 2 670 874,91 | 2 114 583,35 | 3 495 219,24 | 4 170 290,26 | 3 325 902,05 |
| I. Zobowiązania długoterminowe | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 |
| II. Zobowiązania krótkoterminowe | 2 151 587,23 | 2 670 874,91 | 2 114 583,35 | 3 495 219,24 | 4 170 290,26 | 3 325 902,05 |
- Aktywa trwałe - Majątek posiadany na dłuższy okres, zazwyczaj dłuższy niż rok, np. nieruchomości, maszyny.
- Aktywa obrotowe - Majątek planowany do zużycia lub sprzedaży w ciągu roku, np. zapasy, należności, środki pieniężne.
- Kapitał własny - Wartość netto majątku przedsiębiorstwa, będąca różnicą między aktywami a zobowiązaniami.
- Zobowiązania długoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w okresie dłuższym niż rok, np. kredyty, obligacje.
- Zobowiązania krótkoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w ciągu roku, np. zobowiązania wobec dostawców, krótkoterminowe kredyty.
- Kapitał rezerwowy - Część kapitału własnego odkładana na określone cele, np. pokrycie strat, rozwój działalności.
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Answear.com: Marki premium zaczynają procentować
Zwrot w kierunku wyższej półki przynosi rezultaty widoczne w wynikach. Answear.com pracuje nad efektywnością marketingu, selekcjonuje brandy i przekuwa w zysk wprowadzane zmiany. Planuje też
Rolls-Royce otwiera centrum kompetencji w Krakowie. Rozważa też inwestycje w produkcję obronną
Przemysłowy gigant wkrótce otworzy centrum wsparcia pracowników i swojego globalnego biznesu. To początek nowego rozdziału historii Rolls-Royce’a w Polsce - twierdzi Helen McCabe, członkini zarządu
Jak oszuści manipulują ofiarami scamów
Metoda na policjanta, Blika, wnuczka, prokuratora, policjanta, księdza, bankowca, pracownika skarbówki - scenariuszy ataków jest wiele. Cel - tak zmanipulować człowieka, żeby uwierzył, że kontaktuje