Firma PIKUL MEDIA PRZEMYSŁAW PAKUŁA
| Adres | UL. TADEUSZA KOŚCIUSZKI 302, PL-23-400, BIŁGORAJ | |
| Województwo | lubelskie | |
| Telefon |
|
|
| Adres e-mail |
|
|
| Strona internetowa | pikulmedia.pl |
| Ocena | |||
| Główna działalnośc | Działalność agencji reklamowych | ||
| Numery rachunków bankowych |
PL07 2490 0005 0000 4530 9373 8913
PL43 1090 2590 0000 0001 4393 0151
PL56 2490 0005 0000 4612 6908 3980
PL62 2490 1057 0000 9902 9960 8915 PL70 1090 2590 0000 0001 4393 0150 PL71 2490 1057 0000 9900 9960 8915 |
Działalność PKD:
Firma PIKUL MEDIA PRZEMYSŁAW PAKUŁA została założona 2019-05-01 i obecnie mieści się przy UL. TADEUSZA KOŚCIUSZKI 302, PL-23-400, BIŁGORAJ. Główna działalność firmy to usługi reklamowe. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują działalność agencji reklamowych, sprzedaż detaliczna obuwia i wyrobów skórzanych, pośrednictwo w sprzedaży miejsca na cele reklamowe w mediach elektronicznych (internet), działalność rachunkowo-księgowa; doradztwo podatkowe, wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi i inne. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie PIKUL MEDIA PRZEMYSŁAW PAKUŁA (REGON 38327696900000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Konferencja o AI, wielkie przejęcie w e-handlu i burza wokół akcji PKP Cargo
ING Bank Śląski wprowadza fundusze luksemburskie
Dziewięć zagranicznych funduszy ING zostało udostępnionych klientom private bankingu polskiego banku.
BNP Paribas BP idzie po 1 mln klientów detalicznych
BNP Paribas BP ocenia, że osiągnął skalę, która umożliwi mu dalszy dynamiczny wzrost bez przejęć i fuzji. Bank liczy, że do 2030 r. pozyska netto 1 mln klientów detalicznych i zwiększy udziały w

