Zarząd firmy PIKTUREKA NATALIA SZUBARGA-KOTOWSKA - NATALIA SZUBARGA-KOTOWSKA, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza NATALIA SZUBARGA-KOTOWSKA (CEIDG)
NATALIA SZUBARGA-KOTOWSKA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą PIKTUREKA NATALIA SZUBARGA-KOTOWSKA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2018-04-16 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. EUSTACHEGO TYSZKIEWICZA 1332, PL-01-157, WARSZAWA. Główny zakres działalności NATALIA SZUBARGA-KOTOWSKA to Działalność agencji reklamowych (PKD główne: 73.11.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: wykonywanie fotokopii, przygotowywanie dokumentów i pozostała specjalistyczna działalność wspomagająca prowadzenie biura, pozostała działalność usługowa, gdzie indziej niesklasyfikowana, działalność obiektów kulturalnych, artystyczna i literacka działalność twórcza, działalność wspomagająca wystawianie przedstawień artystycznych i inne. NIP PIKTUREKA NATALIA SZUBARGA-KOTOWSKA: 5262221851. REGON PIKTUREKA NATALIA SZUBARGA-KOTOWSKA: 36996973200000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się NATALIA SZUBARGA-KOTOWSKA
Więcej informacji o PIKTUREKA NATALIA SZUBARGA-KOTOWSKA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Wealthon szybciej ściągnie należności dzięki arbitrażowi
Polski fintech, działający od 2018 r., nawiązał współpracę z platformą Ultima Ratio. Dzięki temu chce przyspieszyć proces odzyskiwania pieniędzy od klientów zalegających ze spłatą.

Private debt złapie wiatr w żagle. Impuls dadzą fuzje i przejęcia
Polska odpowiada za 85 proc. transakcji private debt w regionie Europy Środkowej, a według prognoz Baker McKenzie rynek ten wzrośnie dwukrotnie w ciągu pięciu lat. Do ożywienia przyczyni się seria

Polskie firmy przegrywają z niemieckimi w wyścigu AI
Tylko 8 proc. menedżerów w Polsce uważa, że ich firmy mają systemy zintegrowane z technologią AI i kompetencje do jej wdrożenia. W niemieckich przedsiębiorstwach ten odsetek wynosi aż 41 proc.