Firma Pigment Production
| Adres | WILCZA 33-34, PL-00-544, WARSZAWA | |
| Województwo | mazowieckie | |
|
||
| Strona internetowa | pigment.pl |
| Ocena | |||
| Główna działalnośc | Działalność związana z produkcją filmów, nagrań wideo i programów telewizyjnych | ||
| Numery rachunków bankowych |
PL38 1500 2370 1223 7000 2050 0000
PL72 1500 2370 1223 7000 2467 0000 |
Działalność PKD:
Firma PIGMENT PRODUCTION została założona 2002-04-10 i obecnie mieści się przy WILCZA 33-34, PL-00-544, WARSZAWA. Główna działalność firmy to usługi związane z filmami i nagraniami. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują działalność związana z produkcją filmów, nagrań wideo i programów telewizyjnych, wydawanie książek, pozostała działalność wydawnicza, z wyłączeniem w zakresie oprogramowania, działalność postprodukcyjna związana z filmami, nagraniami wideo i programami telewizyjnymi, działalność związana z dystrybucją filmów i nagrań wideo i inne. Zgodnie z najnowszym wpisem w Krajowym Rejestrze Sądowym, obecne zarządzenie spółki obejmuje 2 osoba(y). Ostatnia aktualizacja w Krajowym Rejestrze Sądowym została zarejestrowana 2025-05-21.
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Pigment Production (REGON 01243436700000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutajWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.
