Zarząd firmy PIEROGAMA JAROSŁAW GUGNACKI - JAROSŁAW GUGNACKI, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza JAROSŁAW GUGNACKI (CEIDG)
JAROSŁAW GUGNACKI prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą PIEROGAMA JAROSŁAW GUGNACKI, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1995-09-01 i ma swoją siedzibę pod adresem WĄWOZOWA 3641, PL-02-798, WARSZAWA. Główny zakres działalności JAROSŁAW GUGNACKI to Sprzedaż hurtowa pozostałych artykułów użytku domowego (PKD główne: 46.49.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: produkcja makaronów, klusek, kuskusu i podobnych wyrobów mącznych, sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach z przewagą żywności, napojów i wyrobów tytoniowych, sprzedaż detaliczna mebli, sprzętu oświetleniowego i pozostałych artykułów użytku domowego prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, restauracje i inne stałe placówki gastronomiczne, ruchome placówki gastronomiczne i inne. NIP PIEROGAMA JAROSŁAW GUGNACKI: 5221022675. REGON PIEROGAMA JAROSŁAW GUGNACKI: 01120562400000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się JAROSŁAW GUGNACKI
Więcej informacji o PIEROGAMA JAROSŁAW GUGNACKI
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Afrykański lider rynku karmy dla zwierząt wchodzi do Polski
Montego Pet Nutrition, największy niezależny producent karmy dla zwierząt w Afryce, debiutuje nad Wisłą we współpracy z Milton Group. Stawia na rosnący segment superpremium. Z Polski chce podbić
Portfel Xeliona na prowadzeniu. Od początku roku zarobił 29 proc.
W rankingu portfeli funduszy doszło do przetasowań. Kamil Cisowski z DI Xelion powrócił na szczyt, a jego sukces napędził fundusz Quercus Silver, który zapewnił mu znaczący wzrost stopy zwrotu.
Automarket rzuca wyzwanie Otomoto
Dzisiaj Automarket.pl jest 40 razy mniejszy niż lider rynku handlu samochodami w sieci. Za dwa lata chce mieć co najmniej połowę liczby ofert na Otomoto. Na czym będzie zarabiać? Nie na ogłoszeniach