Zarząd firmy PIEKARNIA TRADYCJA KRZYSZTOF SKIBA w spadku - KRZYSZTOF SKIBA, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza KRZYSZTOF SKIBA (CEIDG)
KRZYSZTOF SKIBA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą PIEKARNIA TRADYCJA KRZYSZTOF SKIBA W SPADKU, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2001-07-23 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. PSZCZYŃSKA 2, PL-43-190, MIKOŁÓW. Główny zakres działalności KRZYSZTOF SKIBA to Produkcja pieczywa; produkcja świeżych wyrobów ciastkarskich i ciastek (PKD główne: 10.71.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: produkcja sucharów i herbatników; produkcja konserwowanych wyrobów ciastkarskich i ciastek, wytwarzanie gotowych posiłków i dań, produkcja pozostałych artykułów spożywczych, gdzie indziej niesklasyfikowana, sprzedaż hurtowa pozostałej żywności, włączając ryby, skorupiaki i mięczaki, sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana żywności, napojów i wyrobów tytoniowych i inne. NIP PIEKARNIA TRADYCJA KRZYSZTOF SKIBA W SPADKU: 6351585331. REGON PIEKARNIA TRADYCJA KRZYSZTOF SKIBA W SPADKU: 27792492700000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się KRZYSZTOF SKIBA
Więcej informacji o PIEKARNIA TRADYCJA KRZYSZTOF SKIBA W SPADKU
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.