Zarząd firmy PIEKARNIA MECHANICZNA ANNA PODLESKA - ANNA PODLESKA, przedsiębiorca
Działalność firmy została zawieszona od 2025-05-19
Działalność gospodarcza ANNA PODLESKA (CEIDG)
ANNA PODLESKA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą PIEKARNIA MECHANICZNA ANNA PODLESKA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1992-07-15 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. ZAMOJSKA 21/23, PL-93-486, ŁÓDŹ. Główny zakres działalności ANNA PODLESKA to Produkcja pieczywa (PKD główne: 10.71.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: produkcja sucharów, herbatników, konserwowanych wyrobów ciastkarskich i ciastek, sprzedaż detaliczna niewyspecjalizowana z przewagą żywności, napojów lub wyrobów tytoniowych, sprzedaż detaliczna owoców i warzyw, sprzedaż detaliczna pieczywa, ciast, wyrobów ciastkarskich i cukierniczych, sprzedaż detaliczna napojów alkoholowych i bezalkoholowych i inne. NIP PIEKARNIA MECHANICZNA ANNA PODLESKA: 7250024436. REGON PIEKARNIA MECHANICZNA ANNA PODLESKA: 47061760100000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się ANNA PODLESKA
Więcej informacji o PIEKARNIA MECHANICZNA ANNA PODLESKA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Ubywa biur do wynajęcia w Warszawie. Czynsze zaczęły rosnąć
W tym roku więcej powierzchni biurowych będzie wycofanych z rynku niż powstanie nowych. W przyszłym deweloperzy jeszcze bardziej zwolnią. Dopiero w 2027 r. oddadzą do użytku większe budynki.

Europa Środkowa już nie błyszczy, Polska jeszcze tak
Kolejne kraje naszego regionu wpadają w stagnację, Polsce udaje się tego uniknąć. Co daje nam przewagę i czy da się ją utrzymać?

Polanex uszyje ekskluzywne koszule na swój rachunek
Własna marka i sklep internetowy mają pomóc jednej z najstarszych firm odzieżowych w Polsce w powrocie na modowy szczyt. Nadal będzie też pracować dla znanych światowych brandów.