Zarząd firmy Piekarnia Dla Biznesu - Kurnatowski Tomasz Radosław, prezes zarządu
Kurnatowski Tomasz Radosław jest w zarządzie KRS PIEKARNIA DLA BIZNESU
Poza prowadzeniem własnej działalności gospodarczej Kurnatowski Tomasz Radosław jest również w zarządzie PIEKARNIA DLA BIZNESU, która została założona 2025-06-11 i ma siedzibę przy ALEJA JANA PAWŁA II 43A-37B, PL-01-001, WARSZAWA. KRS PIEKARNIA DLA BIZNESU zajmuje się doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i pozostałe doradztwo w zakresie zarządzania. Przedsiębiorstwo zajmuje się następującymi działaniami: działalność związana z programowaniem, doradztwem w zakresie informatyki i działalności powiązane, działalność spółek pozyskujących finansowanie na rzecz innych podmiotów, pozostała finansowa działalność usługowa, z wyłączeniem ubezpieczeń i funduszy emerytalnych, gdzie indziej niesklasyfikowana, pozostała działalność wspomagająca usługi finansowe, z wyłączeniem ubezpieczeń i funduszy emerytalnych, doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i pozostałe doradztwo w zakresie zarządzania i inne. NIP PIEKARNIA DLA BIZNESU: 5273168681. REGON PIEKARNIA DLA BIZNESU: 541980672.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Kurnatowski Tomasz Radosław
Pozostali członkowie zarządu
Paweł Borowiecki | członek zarządu |
Więcej informacji o PIEKARNIA DLA BIZNESU
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.