Zarząd firmy PIEKARNIA CUKIERNIA „TRYBULEC” Katarzyna Dzień - Katarzyna Dzień, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Katarzyna Dzień (CEIDG)
Katarzyna Dzień prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą PIEKARNIA CUKIERNIA „TRYBULEC” KATARZYNA DZIEŃ, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2014-07-14 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. WOLNOŚCI 68, PL-39-300, MIELEC. Główny zakres działalności Katarzyna Dzień to Produkcja pieczywa (PKD główne: 10.71.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: produkcja sucharów, herbatników, konserwowanych wyrobów ciastkarskich i ciastek, przetwórstwo herbaty i kawy, wytwarzanie gotowych posiłków i dań, produkcja pozostałych artykułów spożywczych, z wyłączeniem suplementów diety, substytutów mięsa, roślinnych substytutów dla jaj, nabiału i innych produktów mlecznych, gdzie indziej niesklasyfikowana, sprzedaż detaliczna niewyspecjalizowana z przewagą żywności, napojów lub wyrobów tytoniowych i inne. NIP PIEKARNIA CUKIERNIA „TRYBULEC” KATARZYNA DZIEŃ: 8171471124. REGON PIEKARNIA CUKIERNIA „TRYBULEC” KATARZYNA DZIEŃ: 181124285.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Katarzyna Dzień
Więcej informacji o PIEKARNIA CUKIERNIA „TRYBULEC” KATARZYNA DZIEŃ
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
To warto wiedzieć przed sesją na GPW 17 IX 2025
Dziesięć rzeczy, które warto wiedzieć przed rozpoczęciem sesji na GPW. Informacje ze spółek, analizy i rekomendacje.

Decyzja Fed, rewolucja w Nepalu i prywatyzacja PFR Ventures
Amerykański Fed obniży dziś stopy co prawdopodobnie osłabi dolara, w Nepalu rewolucja pokolenia Z obaliła rząd i ustanowiła nowy, a PFR Ventures planuje sprywatyzować rynek Venture Capital i Private

Prawdziwy sukces nie liczy zer
Co jest dla ciebie miarą wymarzonej kariery: miejsce na liście najbogatszych, przestronny gabinet czy uśmiech klienta?