Zarząd firmy PIEKARNIA CUKIERNIA PRZEMYSŁAW WOJCIECHOWSKI - Przemysław Wojciechowski, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Przemysław Wojciechowski (CEIDG)
Przemysław Wojciechowski prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą PIEKARNIA CUKIERNIA PRZEMYSŁAW WOJCIECHOWSKI, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2010-09-08 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. BOLESŁAWA KRZYWOUSTEGO 80, PL-70-245, SZCZECIN. Główny zakres działalności Przemysław Wojciechowski to Produkcja pieczywa; produkcja świeżych wyrobów ciastkarskich i ciastek (PKD główne: 10.71.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: wytwarzanie gotowych posiłków i dań, produkcja pozostałych artykułów spożywczych, gdzie indziej niesklasyfikowana, sprzedaż hurtowa mięsa i wyrobów z mięsa, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna owoców i warzyw prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach i inne. NIP PIEKARNIA CUKIERNIA PRZEMYSŁAW WOJCIECHOWSKI: 8512889601. REGON PIEKARNIA CUKIERNIA PRZEMYSŁAW WOJCIECHOWSKI: 81272701500000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Przemysław Wojciechowski
Więcej informacji o PIEKARNIA CUKIERNIA PRZEMYSŁAW WOJCIECHOWSKI
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.