Zarząd firmy PIEKARNIA CUKIERNIA MATEUSZ PRZYBYLSKI - MATEUSZ PRZYBYLSKI, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza MATEUSZ PRZYBYLSKI (CEIDG)
MATEUSZ PRZYBYLSKI prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą PIEKARNIA CUKIERNIA MATEUSZ PRZYBYLSKI, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2013-09-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. CHOCIMSKA 2, PL-85-078, BYDGOSZCZ. Główny zakres działalności MATEUSZ PRZYBYLSKI to Produkcja pieczywa; produkcja świeżych wyrobów ciastkarskich i ciastek (PKD główne: 10.71.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: produkcja pozostałych artykułów spożywczych, gdzie indziej niesklasyfikowana, sprzedaż hurtowa cukru, czekolady, wyrobów cukierniczych i piekarskich, sprzedaż hurtowa pozostałej żywności, włączając ryby, skorupiaki i mięczaki, sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach z przewagą żywności, napojów i wyrobów tytoniowych, sprzedaż detaliczna żywności, napojów i wyrobów tytoniowych prowadzona na straganach i targowiskach i inne. NIP PIEKARNIA CUKIERNIA MATEUSZ PRZYBYLSKI: 9671203982. REGON PIEKARNIA CUKIERNIA MATEUSZ PRZYBYLSKI: 34145625600000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się MATEUSZ PRZYBYLSKI
Więcej informacji o PIEKARNIA CUKIERNIA MATEUSZ PRZYBYLSKI
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Wealthon szybciej ściągnie należności dzięki arbitrażowi
Polski fintech, działający od 2018 r., nawiązał współpracę z platformą Ultima Ratio. Dzięki temu chce przyspieszyć proces odzyskiwania pieniędzy od klientów zalegających ze spłatą.

Private debt złapie wiatr w żagle. Impuls dadzą fuzje i przejęcia
Polska odpowiada za 85 proc. transakcji private debt w regionie Europy Środkowej, a według prognoz Baker McKenzie rynek ten wzrośnie dwukrotnie w ciągu pięciu lat. Do ożywienia przyczyni się seria

Polskie firmy przegrywają z niemieckimi w wyścigu AI
Tylko 8 proc. menedżerów w Polsce uważa, że ich firmy mają systemy zintegrowane z technologią AI i kompetencje do jej wdrożenia. W niemieckich przedsiębiorstwach ten odsetek wynosi aż 41 proc.