Zarząd firmy pi-ART AGENCJA WIZERUNKOWO-REKLAMOWA PIOTR MARCZEWSKI - PIOTR MARCZEWSKI, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza PIOTR MARCZEWSKI (CEIDG)
PIOTR MARCZEWSKI prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą PI-ART AGENCJA WIZERUNKOWO-REKLAMOWA PIOTR MARCZEWSKI, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2006-03-17 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. IGNACEGO PADEREWSKIEGO 20/267, PL-25-004, KIELCE. Główny zakres działalności PIOTR MARCZEWSKI to Działalność związana z doradztwem w zakresie informatyki (PKD główne: 62.02.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: wydawanie wykazów oraz list (np. adresowych, telefonicznych), działalność związana z oprogramowaniem, pozostała działalność usługowa w zakresie technologii informatycznych i komputerowych, działalność portali internetowych, pozostała działalność usługowa w zakresie informacji, gdzie indziej niesklasyfikowana i inne. NIP PI-ART AGENCJA WIZERUNKOWO-REKLAMOWA PIOTR MARCZEWSKI: 9591537445. REGON PI-ART AGENCJA WIZERUNKOWO-REKLAMOWA PIOTR MARCZEWSKI: 260079313.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się PIOTR MARCZEWSKI
Więcej informacji o PI-ART AGENCJA WIZERUNKOWO-REKLAMOWA PIOTR MARCZEWSKI
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
CPD buduje portfel i obiecuje dywidendę
Nowa emisja akcji i nowe nieruchomości - tak giełdowy deweloper przygotowuje się do stworzenia pierwszego polskiego REIT-u. Kurs rośnie.

Formosa Smart Energy testuje Europę w Polsce
Polski debiut tajwańskiego producenta baterii litowo-żelazowo-fosforanowych to zarazem europejski pilotaż. Sandy Wang, założycielka i prezeska firmy, liczy m.in. na nasz rynek autobusów

Meble, RTV i AGD. Po recesji przyszło ożywienie, ale bez dawnych wzrostów
Polski rynek RTV i AGD jeszcze nie wszedł w fazę ożywienia, choć to może się wkrótce zmienić. Odbijają za to meble. Powrót do dawnej dynamiki wydaje się jednak mało prawdopodobny.