Zarząd firmy PHU u Jeża Albina Jeż - Albina Jeż, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Albina Jeż (CEIDG)
Albina Jeż prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą PHU U JEŻA ALBINA JEŻ, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2004-12-15 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. SOWIA 149, PL-59-300, LUBIN. Główny zakres działalności Albina Jeż to Przygotowywanie i podawanie napojów (PKD główne: 56.30.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna napojów alkoholowych i bezalkoholowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna komputerów, urządzeń peryferyjnych i oprogramowania prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna sprzętu telekomunikacyjnego prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna mebli, sprzętu oświetleniowego i pozostałych artykułów użytku domowego prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna zegarków, zegarów i biżuterii prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach i inne. NIP PHU U JEŻA ALBINA JEŻ: 6921063731. REGON PHU U JEŻA ALBINA JEŻ: 39107466200000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Albina Jeż
Więcej informacji o PHU U JEŻA ALBINA JEŻ
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Afrykański lider rynku karmy dla zwierząt wchodzi do Polski
Montego Pet Nutrition, największy niezależny producent karmy dla zwierząt w Afryce, debiutuje nad Wisłą we współpracy z Milton Group. Stawia na rosnący segment superpremium. Z Polski chce podbić
Portfel Xeliona na prowadzeniu. Od początku roku zarobił 29 proc.
W rankingu portfeli funduszy doszło do przetasowań. Kamil Cisowski z DI Xelion powrócił na szczyt, a jego sukces napędził fundusz Quercus Silver, który zapewnił mu znaczący wzrost stopy zwrotu.
Automarket rzuca wyzwanie Otomoto
Dzisiaj Automarket.pl jest 40 razy mniejszy niż lider rynku handlu samochodami w sieci. Za dwa lata chce mieć co najmniej połowę liczby ofert na Otomoto. Na czym będzie zarabiać? Nie na ogłoszeniach