Zarząd firmy PHU SB NR 1023 Tomasz Finster - TOMASZ FINSTER, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza TOMASZ FINSTER (CEIDG)
TOMASZ FINSTER prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą PHU SB NR 1023 TOMASZ FINSTER, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1994-02-28 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. SIKORSKIEGO 9, PL-77-230, KĘPICE. Główny zakres działalności TOMASZ FINSTER to Działalność agentów zajmujących się sprzedażą paliw, rud, metali i chemikaliów przemysłowych (PKD główne: 46.12.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: działalność agentów zajmujących się sprzedażą żywności, napojów i wyrobów tytoniowych, działalność agentów zajmujących się sprzedażą towarów różnego rodzaju, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna pieczywa, ciast, wyrobów ciastkarskich i cukierniczych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna napojów alkoholowych i bezalkoholowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach i inne. NIP PHU SB NR 1023 TOMASZ FINSTER: 8391790736. REGON PHU SB NR 1023 TOMASZ FINSTER: 22162356600000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się TOMASZ FINSTER
Więcej informacji o PHU SB NR 1023 TOMASZ FINSTER
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.