Firma PHU PROFESSIONAL AGRO Katarzyna Maciejewska
Adres | 19, PL-55-300, JUSZCZYN | |
Województwo | dolnośląskie | |
Adres e-mail |
![]() |
Ocena | |||
Główna działalnośc | Działalność usługowa wspomagająca produkcję roślinną |
Numery rachunków bankowych |
PL36 1090 2444 0000 0001 4753 1627
PL37 9589 0003 0003 2102 2000 0010 |
Działalność PKD:
Firma PHU PROFESSIONAL AGRO KATARZYNA MACIEJEWSKA została założona 2021-02-01 i obecnie mieści się przy 19, PL-55-300, JUSZCZYN. Główna działalność firmy to usługi rolnicze bez weterynaryjnych. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują agencje inkasa i biura kredytowe, badania i analizy techniczne, chemikalia, nawozy, tworzywa sztuczne, gotowe pasze i karma dla zwierząt, hurtowa sprzedaż wyspecjalizowana, naprawa i konserwacja maszyn, oleje i tłuszcze zwierzęce i roślinne, pośrednictwo w sprzedaży hurtowej, pozostała wyspecjalizowana sprzedaż hurtowa, produkty z przemiału zbóż i skrobi, sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana, sprzedaż hurtowa płodów rolnych i zwierząt, sprzedaż pozostałych towarów w sklepach, transport drogowy towarów i przeprowadzki, wspomagające transport, wynajem innych maszyn i urządzeń, wynajem samochodów bez kierowcy. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Czy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie PHU PROFESSIONAL AGRO Katarzyna Maciejewska (REGON 38804038400000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.