Zarząd firmy PHU FENIKS KLAUDIA CZEREDRECKI - KLAUDIA CZEREDRECKI, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza KLAUDIA CZEREDRECKI (CEIDG)
KLAUDIA CZEREDRECKI prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą PHU FENIKS KLAUDIA CZEREDRECKI, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2018-05-10 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. AUGUSTYNA KOŚNEGO 35-37, PL-45-056, OPOLE. Główny zakres działalności KLAUDIA CZEREDRECKI to Fryzjerstwo i pozostałe zabiegi kosmetyczne (PKD główne: 96.02.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: pozostałe specjalistyczne roboty budowlane, gdzie indziej niesklasyfikowane, sprzedaż detaliczna pozostałej żywności prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna kosmetyków i artykułów toaletowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona poza siecią sklepową, straganami i targowiskami, wynajem i dzierżawa pozostałych pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli i inne. NIP PHU FENIKS KLAUDIA CZEREDRECKI: 5761562518. REGON PHU FENIKS KLAUDIA CZEREDRECKI: 38020068700000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się KLAUDIA CZEREDRECKI
Więcej informacji o PHU FENIKS KLAUDIA CZEREDRECKI
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.