Zarząd firmy PHU ALADYN ANNA OGRODOWSKA - ANNA OGRODOWSKA, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza ANNA OGRODOWSKA (CEIDG)
ANNA OGRODOWSKA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą PHU ALADYN ANNA OGRODOWSKA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2011-03-01 i ma swoją siedzibę pod adresem BOHATERÓW WESTERPLATTE 10, PL-65-034, ZIELONA GÓRA. Główny zakres działalności ANNA OGRODOWSKA to Sprzedaż detaliczna wyrobów tekstylnych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach (PKD główne: 47.51.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna mebli, sprzętu oświetleniowego i pozostałych artykułów użytku domowego prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna pozostałych nowych wyrobów prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna wyrobów tekstylnych, odzieży i obuwia prowadzona na straganach i targowiskach, sprzedaż detaliczna pozostałych wyrobów prowadzona na straganach i targowiskach, pozostała działalność usługowa, gdzie indziej niesklasyfikowana. NIP PHU ALADYN ANNA OGRODOWSKA: 9730610690. REGON PHU ALADYN ANNA OGRODOWSKA: 08050751500000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się ANNA OGRODOWSKA
Więcej informacji o PHU ALADYN ANNA OGRODOWSKA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.