Sprawozdania finansowe Phillips-Medisize Poland
Dane bilansowe PHILLIPS-MEDISIZE POLAND
ROK
|
||||
---|---|---|---|---|
Aktywa razem | 2 943 814,78 | 24 220 794,39 | 91 101 908,42 | 326 832 881,90 |
A. Aktywa trwałe | 332 005,66 | 12 541 493,74 | 70 156 433,70 | 279 416 167,77 |
B. Aktywa obrotowe | 2 611 809,12 | 11 679 300,65 | 20 945 474,72 | 47 416 714,13 |
C. Należne wpłaty na kapitał (fundusz) podstawowy | - | - | - | - |
D. Udziały (akcje) własne | - | - | - | - |
Pasywa razem | 2 943 814,78 | 24 220 794,39 | 91 101 908,42 | 326 832 881,90 |
A. Kapitał (fundusz) własny | -220 519,76 | 22 849 839,58 | 14 130 525,07 | 190 064 356,53 |
B. Zobowiązania i rezerwy na zobowiązania | 3 164 334,54 | 1 370 954,81 | 76 971 383,35 | 136 768 525,37 |
I. Zobowiązania długoterminowe | 0,00 | 0,00 | 41 444 938,14 | 78 000 000,00 |
II. Zobowiązania krótkoterminowe | 2 870 399,85 | 1 165 042,80 | 28 935 938,31 | 42 669 976,92 |
Dane finansowe są automatycznie odczytywane ze strony internetowej EKRS Ministerstwa Sprawiedliwości.
- Aktywa trwałe - Majątek posiadany na dłuższy okres, zazwyczaj dłuższy niż rok, np. nieruchomości, maszyny.
- Aktywa obrotowe - Majątek planowany do zużycia lub sprzedaży w ciągu roku, np. zapasy, należności, środki pieniężne.
- Kapitał własny - Wartość netto majątku przedsiębiorstwa, będąca różnicą między aktywami a zobowiązaniami.
- Zobowiązania długoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w okresie dłuższym niż rok, np. kredyty, obligacje.
- Zobowiązania krótkoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w ciągu roku, np. zobowiązania wobec dostawców, krótkoterminowe kredyty.
- Kapitał rezerwowy - Część kapitału własnego odkładana na określone cele, np. pokrycie strat, rozwój działalności.
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.