Firma Pharma Medical House
| Adres | UL. POD LIPĄ 4-U6, PL-02-798, WARSZAWA | |
| Województwo | mazowieckie | |
| Strona internetowa | molekuly-zdrowia.pl |
| Ocena | |||
| Główna działalnośc | Działalność związana z organizacją targów, wystaw i kongresów | ||
| Numery rachunków bankowych |
PL48 1140 2004 0000 3302 7655 9350
PL72 1140 2004 0000 3902 8134 7126 |
| Patenty | 5 aktywnych patentów Więcej › |
Działalność PKD:
Firma PHARMA MEDICAL HOUSE została założona 2016-11-22 i obecnie mieści się przy UL. POD LIPĄ 4-U6, PL-02-798, WARSZAWA. Główna działalność firmy to organizacja targów, wystaw i kongresów. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują działalność związana z organizacją targów, wystaw i kongresów, produkcja leków i pozostałych wyrobów farmaceutycznych, sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana, działalność usługowa w zakresie infrastruktury obliczeniowej, przetwarzania danych, zarządzania stronami internetowymi (hosting) i pozostała działalność usługowa w zakresie informacji, działalność central (head offices) oraz doradztwo związane z zarządzaniem i inne. Zgodnie z najnowszym wpisem w Krajowym Rejestrze Sądowym, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y). Ostatnia aktualizacja w Krajowym Rejestrze Sądowym została zarejestrowana 2025-06-27.
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Pharma Medical House (REGON 36590168300000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutajWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Konferencja o AI, wielkie przejęcie w e-handlu i burza wokół akcji PKP Cargo
ING Bank Śląski wprowadza fundusze luksemburskie
Dziewięć zagranicznych funduszy ING zostało udostępnionych klientom private bankingu polskiego banku.
BNP Paribas BP idzie po 1 mln klientów detalicznych
BNP Paribas BP ocenia, że osiągnął skalę, która umożliwi mu dalszy dynamiczny wzrost bez przejęć i fuzji. Bank liczy, że do 2030 r. pozyska netto 1 mln klientów detalicznych i zwiększy udziały w